21 Απρ 2008

ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΝΗΚΕΙ....




Δεν μας ανήκει ο ήλιος
ούτε το απόγευμα,
ούτε τα κύματα, ούτε καν η εικόνα του Θεού, γιατί δεν γίνεται να μας ανήκει ο εαυτός μας.


Οι άνθρωποι δωρίζουν λουλούδια, επειδή στα λουλούδια βρίσκεται το πραγματικό νόημα της αγάπης.



Όποιος προσπαθεί να κάνει δικό του ένα λουλούδι, θα δεί την ομορφιά του να μαραίνεται.


Όμως αν κάποιος το κοιτάξει απλώς σε ένα λιβάδι, το λουλούδι θα μείνει μαζί του για πάντα. Γιατί ταιριάζει με τ'απόγευμα, με το ηλιοβασίλεμα, με την μυρωδιά της βρεγμένης γης και με τα σύννεφα στον ορίζοντα.

Μπρίντα
Paulo Coelho

22 σχόλια:

naya είπε...

Ετσι ειναι καλη μου,την ομορφια δεν την παγιδευεις,ειναι ελευθερη στο δικο της περιβαλλον
φιλια-καλη μ.εβδομαδα να εχεις!

Hfaistiwnas είπε...

Η ομορφία ενός μαραμένου λουλουδιού δεν θα φύγει ή ομορφιά ενός φρέσκου λουλουδιού θα μείνει για πάντα σαν εικόνα.. συμφωνώ.. πιστεύω πως εφαρμόζεται σε πολλές πτυχές της ζωής μας...
Φιλιά!

Sogian είπε...

Αν και με τον εν λόγω συγγραφέα έχω ένα μικρό πρόβλημα, παραδέχομαι ότι επέλεξες πολύ όμορφα κομμάτια της δουλειάς του.

Φιλί.

Aurangel είπε...

@Naya
Καλησπέρα κουκλίτσα μου.
Φαντάσου, ότι τις καλύτερες στιγμές τις ζωής μου, τις κοιτάω σαν το λουλούδι.
Λίγο και από μακρυά.
Και όταν πάω πια να το μυρίσω, έχει ήδη μαραθεί.
Φιλιά πολλά

Aurangel είπε...

@Hfaistiwnas
Καλησπερούδια ανοιξιάτικα.
Σε βρίσκω απόλυτα σωστό.
Και αυτό ίσως και να είναι και ένα παράδειγμα για τις σχέσεις που προσπαθούν να αναβιώσουν παλιές αγαπημένες στιγμές.
Καλό θα ήταν να μην επιτραπεί.
Εκτός και αν το λουλούδι είχε τόσο καλό σπόρο, τόσο καλό λίπασμα, όποτε δεν έχει ακόμη μαραθεί.Τί λες?
Angel kiss

Aurangel είπε...

@ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ
Καλησπέρα γλυκό μου αγοράκι!!!
Μου αρέσει που με το σχόλιό σου απαντάς και στις 2 αναρτήσεις μου.
Γιατί βρε αγορίνα?
Θα ήθελα να την κάνουμε πολύ αυτήν την συζήτηση, εσύ, η Negma & εγώ.
Με ενδιαφέρει ν'ακούσω τις απόψεις σας.
Περιμένω το πότε!!!
Καλό σου απόγευμα.
Να έχεις μια υπέροχη Μ.Εβδομάδα.
Angel kiss

Ανώνυμος είπε...

...Γύρνα, ψυχή, να 'βρεις χαρά
στις παιδικές συνήθειες..,
γίνε παιδί.., παιδιάρισε..,
στην άνοιξή σου χάρισε
τις τρεις σου πλάνες εποχές..,
που "ώριμο" σε τρώνε..!

Αφύσικη ωριμότητα..,
ζιζάνιο σοβαρότητα
στην άνοιξή σου σπείραν..,...
σουτ στο που σ' ανατρέπει..,
μόν', άνοιξη σου πρέπει..,
ζωή μου.., πώς σε πήραν..!

Άειντε, ψυχή, να πας.., ξανά..,
στις άφραχτες αλάνες..,
κόψε δεσμά και πέταξε..,
που ο Θεός μας έταξε
να ζούμε σ' άνοιξη κι εμείς..,
μ' αντίθεοι τ' αλλάξαν..!...

Αλέξανδρος Ζήβας,
URL : www.siopi.gr
Αποκωδικοποίηση..: ψυχής, σιωπής, θρησκειών, μυθολογιών,...
Σχηματοποίηση λόγου (στίχων μου), θεογονία, κοσμογονία,...
Γεια...

Aurangel είπε...

@Αλέξανδρος Ζήβας
Καλησπέρα καλό μου!!!
Είναι η πρώτη φορά που διαβάζω ένα σχόλιο και δεν έχω λόγια να απαντήσω.
Μέσα απ'την καρδιά μου σε ευχαριστώ γι'αυτό το μικρό απόσπασμα που μου χάρισες.
Καλή Ανάσταση!!!
Να υπάρχει πάντα φως στην ψυχή σου.
aNGEL KISS

Christina Noe είπε...

Είπα ν'ανταποδώσω την επίσκεψη κι απ'οτι βλέπω έκανα πάρα πολύ καλά!!
Καλώς σε βρήκα!
Καλή Μ.βδομάδα!
Φιλιά πολλά!

Aurangel είπε...

@Christina Noe
Σε ευχαριστώ που πέρασες από εδώ, και που άφησες το σχόλιό σου.
Να έχεις μια υπέροχη Μεγάλη εβδομάδα με όσον το δυνατόν λίγοτερα πάθη.
Καλή Ανάσταση καρδιά μου!!!
Angel kiss

Γωγώ Πακτίτη είπε...

η ομορφιά είναι ελεύθερη,
όπως και η αγάπη...

καλημέρα με το χαμόγελο του ήλιου...:)

Aurangel είπε...

@Γωγώ Πακτίτη
Κοριτσάκι μου γλυκό καλή σου μέρα.
Τα πάντα είναι ελεύθερα, και είναι πολύ ειρωνικό να νομίζουμε ότι μας ανήκουν.
Καλή Ανάσταση!!!
Angel kiss

kalynama είπε...

Πόσο δίκιο κρύβεται στα λόγια αυτά...
Εύχομαι όλα τα λουλούδια και όλα τα χρώματα να συντροφεύουν πάντα τη ζωή σου.

Καλό Πάσχα σου εύχομαι :-))

Ανώνυμος είπε...

Tης ζωής το άνθος ολημερίς να γεύεσαι.Ηλιανθοί που ανοίγουν πριν τα χαράματα και βροχής συμπόνοια προσμένουν..χάδι αναμένουν..μαχαιριών πληγές να σώσουν. **Δροσιά και αισιόδοξια βγάζουν τα λόγια σου,Καλές Γιορτές γεμάτες Φως να έχεις!

Γωγώ Πακτίτη είπε...

Τα χνάρια του Χρηστού,
στον ανήφορο της κάθαρσης,
οδηγούν στην Ανάσταση!
Τούτο το φως,
ας λάμπει τα βήματα της
Αγάπης!

Τα δάκρυα της προσμονής,
δροσίζουν την αντοχή!
Τούτη η βροχή,
ας γίνει μονοπάτι της
Πίστης!

Οι λέξεις της προσευχής,
στάζουν γαλήνη!
Η ιλαρότητα της ψυχής,
ας γίνει ουράνιο τόξο της
Υγείας!

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!

"ζαχαρούλα.." είπε...

..ακριβώς όπως τα γράφεις!!!

.. καλή Ανάσταση, ήρεμη,αγαπημένη και ξεκούραστη!!!!!

καλημέρες!!

Negma είπε...

Καρδούλα μου,

να περάσεις ΤΕΛΕΙΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!

Ξεκούραστα, χαρούμενα, αγαπησιάρικα... κι όπως αλλιώς τραβάει η ψυχή σου!!!!!!!!!!!

Άπειρες φιλούμπες!!!!!!!!!!!!!!

Aurangel είπε...

@kalynama
Σε ευχαριστώ πολύ καρδιά μου.
Εύχομαι το ίδιο και σε σένα
Καλή Ανάσταση
Καλά να περάσεις
Angel kiss

Aurangel είπε...

@ΚΑΜΕΛΙΑ
Κούκλα μου γλυκιά σε καλωσορίζω στο αγγελικό μου σπίτι.
Ότι καλύτερο σου εύχομαι.
Σε ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου τα λόγια.
Καλή Ανάσταση σε κάθε τομέα της ζωής σου.
Angel kiss

Aurangel είπε...

@Γωγώ Πακτίτη
Aν και έχω πάρει μάθημα διαδραστικής γραφής, σε εσένα ξεχειλίζει το ταλέντο.
Τί ποίημα είναι αυτό που μου χάρισες.
Σε ευχαριστώ πολύ πολύ.
Να περάσεις όμορφα.
Angel kiss

Aurangel είπε...

@ζαχαρούλα
Ακριβώς όπως τα εύχεσαι, και εγώ ανταποδίδω.
Καλή Ανάσταση με γνήσιο φως στην ψυχή.
Angel kiss

Aurangel είπε...

@Negma
Καρδιά μου γλυκιά.
Ζητάω για άλλη μια φορά συγνώμη για την χτεσίνοβραδυνή μου απουσία.
Ακόμη και σήμερα είμαι χαπακωμένη όσ δεν πάει.
Κάπου θα κρύωσα...και ξέρεις τί εστί αυτός ο πόνος.
Εύχομαι να τα περάσεις μοναδικά, αξέχαστα, ξεκούραστα και γιατί όχι?
γαμ....άτα χιχιχι.
Θα μιλήσουμε εννοείται.
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΠΑΝΤΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!!!